logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۵۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر؛

فیلم های "جاده قدیم"، "دارکوب" و "سوء تفاهم" در زنجان اکران می شود

فیلم-های-"جاده-قدیم"،-"دارکوب"-و-"سوء-تفاهم"-در-زنجان-اکران-می-شود

در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر، فیلم های "جاده قدیم"، "دارکوب" و "سوء تفاهم" روی پرده می‌رود.

به گزارش موج رسا; هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر امروز 20 بهمن ماه در زنجان برگزار و سه فیلم اکران می شود.

علاقه‌ مندان برای تهیه بلیت‌ های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از طریق سایت سینما تیکت و یا از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گیشه سینما بهمن مراجعه کنند.

"دارکوب"، سومین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی است.فیلمنامه «دارکوب» توسط حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآمده است. این فیلم داستانِ اجتماعیِ روابط انسانی افراد جامعه را در مواجهه با معضلات اجتماعی و اعتیاد با نگاهی متفاوت روایت می‌کند.مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران فیلم هستند که هر کدام نقش‌های متفاوتی را در این فیلم ایفا کرده اند.

«سوءتفاهم» هفتمین اثر بلند سینمایی احمدرضا معتمدی پس از فیلم‌هایی چون «قاعده بازی» و «آلزامیر» است، این فیلم به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. در این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، پژمان جمشیدی از بازیگران اصلی هستند.

خسرو معصومی پس از فیلم‌های «تابو»، «باد در علفزار می‌پیچد»، «جایی در دوردست»، «رسم عاشق‌کشی» و «خرس» که در چند سال اخیر ساخته است، امسال با فیلم «کار کثیف» در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر حضور دارد. «کار کثیف»، مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع کار و مهاجرت می پردازد و پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل و اکبر معززی ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

«جاده قدیم»، چهارمین ساخته سینمایی حکمت پس از ١٠ سال دوری از فیلمسازی است. در خلاصه داستان «جاده قدیم» با بازی مهتاب کرامتی و آتیلا پسیانی آمده است: «در آستانه سال نو مینو به خانه نمی رسد...». حکمت که در سال های اخیر بیشتر به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فعالیت داشته ،پیش از این فیلم  «زندان زنان»، «سه زن» و «لالایی» راساخته است.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر